2011. április 24., vasárnap

Polgárdi börze 2011.04.23

Ha az esernyő bizniszben lettem volna érdekelt, biztos örömmel készültem volna a polgárdi börzére.
Reggel 6-kor elkezdett esni, és a börze végéig nem is állt el, csak néha.



Aki messzebbről jött és nem volt előrelátó igencsak fázott, hiszen volt aki Pestről napsütésben indult. Láttam pólóban és rövidnadrágban didergő látogatót.
Az árusok többsége nem pakolt ki az első körben, így mehettünk még egy kört.





Láttam szép bicikliket, nem is voltak drágák a 18-25000.- forintos árakon.
A létszám a szokásos volt, talán vásárló volt kevesebb, hiszen aki közel lakott és nem volt elég fanatikus az valószínű ki se jött az eső miatt.





És előfordultak cukoráruk is a vásári forgatagban.



Alapjában véve nem volt rossz börze, a rossz időt kivéve, persze biztos más véleményen lennék ha árusítottam volna.
Még több kép itt: Polgárdi Börze Képek

1 megjegyzés:

  1. Segítséget szeretnék kérni! Annak az úrnak az elérhetősége kellene,aki egy LUCAS adagolót árult a vasárnapi börzén! Bármilyen információ jól jönne! E-mail címem:palesz81@feemail.hu Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés