2011. április 23., szombat

I. TLB találkozó, Dunaújváros, 2011.04.23

Ha már az eseménynaptár megírásában nem vagyok gyors, legalább tudósításban legyek az:)
Bár még jelen pillanatban tart a börze és találkozó Dunaújvárosban, én már itthon vagyok és a jelentést fogalmazom.
Kissé borult időben indultam el, bár korán sem volt olyan idő mint tavaly ilyenkor.
Amikor megérkeztem rögtön impozáns látvány fogadott



Majd a következő még ezt is felülmúlta:)))



10.30-ig összesen 15 db. burkolt Pannóniát számoltam össze,ebből kettő fekete volt, kettőt Motorkulival szereltek, és azt hiszem kettő oldalkocsis volt.



A fekete bárány



Csináltam képet elölről, hátulról, oldalról.




Amúgy elég sok árus volt, érdekes dolgokkal. Az összes képet itt tekintheted meg:
I.TLB Találkozó Dunaújváros képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése