2010. július 30., péntek

Danuvia felújításának a története - 2. rész.

>


Igazi országos felújítási projekt kezdődött.
Az alumínium elemek polírozását Seregélyesen végezték, a krómozást Kalocsán, a nyereg áthúzását Szentendrén, a blokk felújítása pedig Fóton történt.

A benzintank belső megtisztítása számomra érdekes technikával valósult meg Kubik Sándor barátom, a Fóti Motorbarátok Köre tagtársam segítségével. Kis darabokra tört greslap darabokat és benzint helyezett a benzintankba, egy rossz tanksapkával lezárta, alul a kifolyónyílást szigetelőszalaggal körbetekerte, és a tankot beletette egy betonkeverőbe. A megfelelő rögzítés után járatta 2 órát, ami tökéletes belső tisztaságot eredményezett. A greslap előnye, hogy a széleivel jobban tud tisztítani, a kerek kaviccsal ellentétben.

A szétszereléskor még egy érdekes dologra bukkantunk, ugyanis a felniken belül a belső gumit cellux védte, a gumicsík helyett.

Motorikusan szépen üzemelt a motor, de a szétszedése után derült ki, hogy ellepte a rozsda az alkatrészeket. Egy másik blokkból ezeket pótoltunk, valamint még csapágy és szimering csere történt.
Folytatás következik.
Danuvia 125 veterán motor portál. - motorozunk az időn át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése