2011. május 30., hétfő

Old Motors TT 2011, Agárd

Péntek este néztem ki először az agárdi Park kempingbe. A rendezők java, valamint a Riga Klub már ott volt. Egy kis sörözés és fürdőzés (én nem) közben már elkezdett villámlani. Aztán amikor aludni indultunk volna a kocsmából, leszakadt az ég, így még maradnunk kellett:)



Szombat reggel borult időre ébredtünk, kicsit az eső is szemerkélt. Időközben hazajöttem, miközben ismerősök kérdezték elinduljanak e Pestről.Itt még sütött a nap majd miután letettem a telefont elkezdett dörögni, egy órán belül igazolta hogy tényleg jogos volt lefújni a futamot. Hideg és nedves idő volt.

Reggel tiszta volt az ég, és a motorosok is elkezdtek szállingózni.



Egész sok biciklis versenyző is összejött. Volt köztük 79 éves úr 60 éves kerékpárral.





A verseny egy kicsit késett, technikai problémák miatt, illetve még 11-órakor is jöttek versenyzők.Nem tudom pontosan mi volt a gond, én a saját dolgomat végeztem (a versenyzők indítása)az rendben is volt:)
Voltak szép motorok, nekem legjobban az 1929-es Jawa tetszett.









A helyezéseket később a www.oldmotors.hu oldalon valószínűleg közzéteszik, a versenyről készült videót pedig majd felrakom ide.

Az ebéd nagyon finom volt.



Ki így költötte el.......


Ki meg így:) Úgy is mondhatnánk első az ebéd:)



Az eredményhirdetés után megmotoroztattam az operatőr "kiccsaládját" majd siettem haza, mert éjszakára mentem dolgozni.



Köszönet mindenkinek aki eljött, valamint hogy megértettétek hogy szombaton lefújtuk a versenyt.

A Riga Klub távozik a versenyről:

1 megjegyzés: