2010. október 24., vasárnap

Börze, Polgárdi, 2010.10.24



Reggel 3/4 7-re mire odaértem a hetes út mellett lévő börze helyszínére, már csak a füvön találtam helyet. Először azt hittem hogy havazik majd rájöttem hogy a közeli kukoricaszárítóból száll a pernye. Jó sok árus volt, de a vevők csak 9-10 óra körül kezdtek szállingózni. Alapjában véve nem panaszkodhatok elég sok vásárlóm volt, valamint csiszolni valót is hoztak.
Néhány kép:

Hasad a hajnal.....


Egy kis önreklám:)



Simson Schwalbe


Egy kazal bicikli avagy ez lenne a "rozsdaboglya"?




Majdnem elcsábultam, de azért annyit nem árusítottam:(


Ez a Csepel 70000.- volt a blokkal együtt, papírok nélkül



Hmmmm...... 69....:)

Nagy vonalakban ennyi, November 13.-án Szigetszentmiklós...

1 megjegyzés:

  1. Segítséget szeretnék kérni! Annak az úrnak kéne az elérhetősége,aki egy LUCAS adagolót is árulta vasárnapi börzén. Minden információ jól jönne! Előre is köszönöm e-mail címem:palesz81@freemail.hu

    VálaszTörlés